טראמפ הגיב לפיגוע: "ניצבים לצד הקהילה היהודית"

שלמה ריזל No Comments on טראמפ הגיב לפיגוע: "ניצבים לצד הקהילה היהודית"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הגיב לפיגוע האנטישמי בבית חב"ד בפאווי שבקליפורניה ואמר כי "האומה כולה מתאבלת על אובדן החיים וניצבת לצד הקהילה היהודית"

טראמפ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב אמש (מוצאי שבת) לפיגוע הקשה בבית חב"ד בפאווי ואמר: "האומה כולה מתאבלת על אובדן החיים וניצבת לצד הקהילה היהודית. אנו מגנים בחריפות את רשע האנטישמיות והשנאה, שיש להביס".

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג, הגיב למתקפה האנטישמית ואמר כי "ההתקפה האנטישמית על בית הכנסת איומה ומדאיגה. התקפה על כל מי שמתפלל בבית תפילה היא בלתי מוסרית ויש להיאבק נגד התופעה הזו בכל החומרה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם קונסול ישראל בלוס אנג'לס וקיבל עדכון בהתפתחות החקירה. נתניהו הנחה את הקונסול להגיש כל עזרה אפשרית לבית חב"ד ולהמשיך לעדכן בהתפתחויות.

נשיא 'ועידת רבני אירופה' הרב פנחס גולדשמידט אמר: "יחד עם כל בית ישראל אנו מביעים את אבלנו הכבד למשפחת גילברט קיי הי"ד ושולחים ברכת החלמה מהירה לפצועים. אנו המומים שדווקא בארה"ב ההתקפות על בתי הכנסת ממשיכים. אנו פונים לנשיא טראמפ לשקול שוב את עניין התרת אחזקת נשק בארה"ב; אולי הגיע הזמן, אדוני הנשיא, לאסור החזקת כלי נשק אוטומטי על ידי אזרחים, כמו בניו זלנד?"



0 תגובות